7. Professionele fotoreportage.

Een degelijke foto valt nooit vanzelf uit de lucht.
Met gebruikmaking van moderne hoogwaardige apparatuur en technieken stellen we een fotoreportage samen die steeds dat ietsje meer uit uw eigendom weet te halen.

Dank zij onze professionele opleidingen fotografie kunnen wij u de beste presentaties leveren.

De criteria waaraan onze foto’s moeten voldoen, zijn o.a.:

  • Een realistisch beeld geven van het eigendom.
  • Informatie geven ivm inplanting, overzicht, grootte, onderlinge afstanden enz.
  • De mogelijkheid bieden om zich door de beelden ter plaatse te voelen.
  • De juiste sfeer weergeven van het eigendom.
  • Door zijn volledigheid (van zo goed als van elke ruimte een of meerdere foto's) de bezoekers uit te nodigen om zich heel het gebouw ‘eigen’ te maken en daardoor zin te krijgen om het eigendom te willen komen bezichtigen.

Kandidaat-kopers willen vooraf zo veel mogelijk informatie (en vooral beeldinformatie) kunnen raadplegen op internet vooraleer ze al maar de stap willen zetten om te komen bezichtigen / kopen.

Door onze keuze van het beeldmateriaal zijn we van mening dat uw pand optimaal tot zijn recht komt.

De reacties vanwege onze verkopers, de kandidaten bij bezichtigingen en andere contacten bevestigen ons dagelijks dat ons fotomateriaal en onze totaalvoorstelling van het pand overeenstemt met de werkelijkheid, wat zonder twijfel het goede verloop van de tekoopstelling bevordert.

Onze foto’s willen in de eerste plaats realistisch en informatief zijn, maar daarnaast ook een streling voor het oog.

We streven in onze fotografie naar balans en evenwicht.
Decoratieve objecten, kunst en bouwkundige stijlelementen worden - indien aanwezig en indien mogelijk – subtiel verwerkt in de fotoreportage.
Want wat authentiek en waardevol is, verdient steeds wat extra aandacht.

Zo halen we het beste uit uw woning naar boven en wordt het bovendien als het ware een gepresenteerd geschenk .

 

Dankzij onze professionele fotoreportage bereiken we een breder en geïnteresseerd publiek.